LA SELECCIÓ CATALANA, CAMPIONA AL CAMPIONAT D'ESPANYA PER FEDERACIONS
Amb tres nedadors del CN Tàrraco, la Selecció Catalana Infantil i Júnior ha estat la guanyadora a la classificació conjunta
Del 13 al 15 de febrer s'ha celebrat el Campionat d'Espanya Infantil i Júnior per Federacions Autonòmiques a Pontevedra, on han participat l'Ona Rosell, la Francisca Peinado i l'Èrik Baz del Club Natació Tàrraco.
L'equip júnior ha obtingut l'or amb 1020,50 punts, mentre que l'equip infantil ha guanyt la plata amb 861,00 punts. A la classificació conjunta, Catalunya ha pujat al graó més alt del podi a Pontevedra amb 1881,50 punts.
Des del Club Natació Tàrraco, estem molt contents i contentes de participar sempre a les seleccions catalanes amb nedadors i nedadores formades al Club!
Som-hi Catalunya!
