
EXCEL•LENTS RESULTATS DEL CN TÀRRACO AL CAMPIONAT D’ESPANYA INFANTIL
Roc Vela Obiols Campió d’Espanya als 200 i 400 metres lliures
Del 13 al 16 de març es va celebrar el 44è Campionat d’Espanya de Natació Infantil d’Hivern, a les piscines Rías do Sur de Pontevedra. El Club Natació Tàrraco s’hi va presentar amb en Roc Vela i la Francisca Peinado, que van fer-hi un gran paper
Les Piscines Rías do Sur de Pontevedra van acollir la 44a edició del Campionat estatal de natació infantil en piscina de 50 metres, on s’hi van aplegar els i les millors nedadores dels anys 2010 i 2011 d’arreu de l’estat, entre el 13 i el 16 de març. La Francisca Peinado i en Roc Vela, del CN Tàrraco, tenien les mínimes per a participar-hi, i van obtenir uns resultats excel·lents.
D’una banda, en Roc Vela (2010) va aconseguir 5 medalles a les 5 proves en que va participar, proclamant-se Campió estatal als 200 i els 400 metres lliures. A més, aconseguia 4 millors marques personals amb un còmput total de 2 ors, 2 plates i 1 bronze: 1:56.68 als 200 metres lliures, 4:10.99 als 400 metres lliures, 2:11.84 als 200 metres estils, 4:41.00 als 400 metres estils i 2:12.50 als 200 metres esquena. En Roc es va classificar en 4a posició al millor rendiment per punts.
La Francisca Peinado (2011), en el seu primer any com a nedadora infantil, va tenir una actuació destacada, aconseguint nedar a dues finals B i assolint 2 millors marques personals.
Des del CN Tàrraco es mostren molt orgullosos de l’actuació dels joveníssims nedadors que van defensar els colors del club al campionat estatal. Una vegada més, el CN Tàrraco demostra la bona feina que s’està fent des de l’escola de competició tarragonina.