25-04-2021

COMUNICAT ALS SOCIS: Ampliació de l'aforament al gimnàs a partir del dilluns 26 d'abril

La Generalitat de Catalunya va publicar ahir, 24 d'abril de 2021, la Resolució SLT/1178/2021, de 23 d'abril per la qual es prorroguen i es modifiquen algunes mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

S'incrementa l'aforament al 50% al gimnàs i a les activitats esportives, sempre que hi hagi un control d'accés i garantint la bona ventilació.

Recordem que el PROCICAT permet utilitzar els vestidors per als usuaris que vagin al gimnàs o a les activitats de fitness, tot i que recomana que el seu ús s'hauria de limitar a aquelles persones que no tinguin possibilitat real de canviar-se en un altre lloc abans o després de l'activitat esportiva. En els vestidors,degudament ventilats, caldrà mantenir les distàncies i l'ús de la mascareta obligatori tret de la zona de les dutxes.

La resta de mesures vigents continuaran com fins ara:

-. Es permet fer ús del gimnàs, amb un aforament del 50% de la instal·lació, i sempre és obligatori l'ús de la mascareta i l'espai ventilat. SERÀ OBLIGATÒRIA LA RESERVA DE L'ESPAI AMB CITA PRÈVIA. Els horaris del gimnàs seran de dilluns a divendres: de 06.10h a 21.00h, dissabtes de 07.00h a 14.00h i els diumenges de 08.00h a 14.00h.
-. Classes dirigides a l'interior, sempre amb ventilació i amb mascareta. SERÀ OBLIGATÒRIA LA RESERVA DE L'ESPAI AMB CITA PRÈVIA. L' horari de totes les classes el trobareu a la web del Club.
- Continuem amb les classes de circuit training a l'exterior. Els horaris del circuit seran, com fins ara, de 09.30h a 12.30h i de 17.00h a 20.00h en franges de 30 minuts, sota la supervisió d'un monitor. SERÀ OBLIGATÒRIA LA RESERVA DE L'ESPAI AMB CITA PRÈVIA.
-. A les piscines mantindrem un 50% d'aforament i poden nedar 3 persones per carrer. Les famílies que reservin un carrer pel seu grup bombolla, caldrà que el reservin amb dos o més usuaris, per tal que no coincideixin amb un altre soci i tinguin tot el carrer per a la família. SERÀ OBLIGATÒRIA LA RESERVA DE L'ESPAI AMB CITA PRÈVIA.

Recordem que la cita prèvia es realitza a través de l'app (si no hi teniu accés envieu mail a fitness@cntarraco.cat o passeu per la recepció del Club), telefònicament o presencialment. Per donar accés a tots els socis, no es podrà reservar més d'una classe al dia. Però sí es podrà alternar, les classes dirigides, amb la piscina i amb el gimnàs.

Demanem responsabilitat al soci i es prega que es faci un bon ús de les reserves per tal que tots els socis hi puguin accedir i que, si finalment no es pot assistir a l'hora reservada, es cancel·li amb temps la cita per donar espai a un altre soci. Les grades romandran tancades.

Els socis també tindran classes dirigides a través de la plataforma virtual telegym.tv podeu demanar l'accés a fitness@cntarraco.cat

Recordem que és obligatori l'ús de la mascareta durant tota l'estada al Club i durant totes les transicions. Durant la pràctica esportiva a l'aire lliure no serà obligatòria, però sí recomanable. Mantindrem el control diari del control de la temperatura per accedir al Club.

Per a qualsevol consulta ens podeu escriure a info@cntarraco.cat i us atendrem al 977232084.

La Junta Directiva