Treballa amb nosaltres

Compromís, treball en equip, passió per l'esport i afany de superació són els valors que comparteixen tots els professionals del Club.

Vols formar part de l’equip del CN Tàrraco?

Monitor d'aigua, monitor, socorrista, tècnic de manteniment, atenció al públic, fisioterapeuta...

Si comparteixes la nostra filosofia i valors i desitges treballar amb nosaltres, envia'ns les teves dades amb el currículum vitae a info@cntarraco.cat

Moltes gràcies!

Socorrista. CNTàrraco

Descobreix les nostres activitats dirigides

Degut a la pràctica multidisciplinar de les diferents seccions i activitats, el Club Natció Tàrraco disposa de diferents piscines i espais que cobreixen les necessitats de totes elles.

Participa amb nosaltres

El Club Natació Tàrraco organitza diversos esdeveniments al llarg de l'any. Anima't, apunta't i participa.

24 Hores de Natació

13 i 14 de Setembre 2019

Participa a les 24 Hores del Club!! Entrada lliure i gratuïta

V Tàrraco Aigües Obertes

7 de setembre de 2019

Reserva't el dia! El proper 7 de setembre, t'esperem a les platges de Tarragona!

Cursa Tàrraco La Mina

Maig 2018

Arriba la 20ena edició d'aquesta reconeguda CX Cursa Tàrraco - La Mina que aplegarà centenars de participants. Apunta't i gaudeix del recorregut!

Entitats i Empreses col·laboradores

Coneix els col·laboradors actius del Club Natació Tàrraco.

Ajuntament de Tarragona

Diputació de Tarragona