Treballa amb nosaltres

Compromís, treball en equip, passió per l'esport i afany de superació són els valors que comparteixen tots els professionals del Club.

Vols formar part de l’equip del CN Tàrraco?

Monitor d'aigua, monitor, socorrista, tècnic de manteniment, atenció al públic, fisioterapeuta...

Si comparteixes la nostra filosofia i valors i desitges treballar amb nosaltres, envia'ns les teves dades amb el currículum vitae a info@cntarraco.cat

Moltes gràcies!

Socorrista. CNTàrraco

Descobreix les nostres activitats dirigides

Degut a la pràctica multidisciplinar de les diferents seccions i activitats, el Club Natció Tàrraco disposa de diferents piscines i espais que cobreixen les necessitats de totes elles.

Participa amb nosaltres

El Club Natació Tàrraco organitza diversos esdeveniments al llarg de l'any. Anima't, apunta't i participa.

Cursa Tàrraco La Mina

Maig 2017

Arriba la 19ena edició d'aquesta reconeguda CX Cursa Tarraco - La Mina que aplegarà centenars de participants. Vols ser un d'ells?

III Tàrraco Aigües Obertes

3 de setembre de 2017

Reserva't el dia! El proper 3 de setembre, t'esperem a la Platja Llarga.

24 Hores de Natació

15 i 16 de Setembre 2017

Participa a les 24 Hores del Club!! Entrada lliure i gratuïta

Triatló Popular Ciutat de Tarragona

El Triatló Popular Ciutat de Tarragona és una prova amb l'objectiu de promocionar i divulgar l'esport del triatló en el seu caire més popular.

Entitats i Empreses col·laboradores

Coneix els col·laboradors actius del Club Natació Tàrraco.

Ajuntament de Tarragona

Diputació de Tarragona