08-05-2021

COMUNICAT ALS SOCIS: Ampliació de l'horari de les instal·lacions a partir del 9 de maig

El 9 de maig s'acaba l'estat d'alarma a Espanya i, a partir d'aquí, algunes de les restriccions i mesures canviaran i d'altres es mantindran. El toc de queda nocturn desapareix i l'aforament a les instal·lacions esportives continuarà essent del 50%.

Així, a partir del dilluns 10 de maig, el Club tindrà el següent horari:
De dilluns a divendres: de 06.00 a 22.00 h
Dissabtes de 07.00 a 14.00 h
Diumenges de 08.00 a 14.00 h

Tota activitat, es realitzi al gimnàs o a la piscina, caldrà finalitzar-la a les 21.30h. Es podrà passar als vestidors i a les dutxes i, la instal·lació tancarà les seves portes a les 22.00h.
Recordem que el PROCICAT recomana que l'ús dels vestidors s'hauria de limitar a aquelles persones que no tinguin possibilitat real de canviar-se en un altre lloc abans o després de l'activitat esportiva. En els vestidors degudament ventilats, caldrà mantenir les distàncies i l'ús de la mascareta obligatori tret de la zona de les dutxes.

En quant a les activitats dirigides de fitness, ampliem classes tant a la matí com a la tarda. El nou horari està penjat a la web i a l'app.

El bar també amplia el seu horari i estarà obert de les 13.00 a les 19.00h.

Algunes de les seccions esportives també modificaran els seus entrenaments, a partir del dilluns, els entrenadors ho comunicaran a través dels grups de whattsapp.

Igualment, hi ha una sèrie de mesures que continuen vigents com fins ara:

-. El gimnàs manté l'aforament del 50% de la instal·lació, i sempre és obligatori l'ús de la mascareta i l'espai ventilat. SERÀ OBLIGATÒRIA LA RESERVA DE L'ESPAI AMB CITA PRÈVIA.

-. Les classes dirigides a l'interior són sempre amb ventilació i amb mascareta. SERÀ OBLIGATÒRIA LA RESERVA DE L'ESPAI AMB CITA PRÈVIA. L' horari de totes les classes el trobareu a la web del Club.

- Continuem amb les classes de circuit training a l'exterior. Els horaris del circuit seran, com fins ara, de 09.30h a 12.30h i de 17.00h a 20.00h en franges de 30 minuts, sota la supervisió d'un monitor. SERÀ OBLIGATÒRIA LA RESERVA DE L'ESPAI AMB CITA PRÈVIA.

-. A les piscines mantindrem un 50% d'aforament i poden nedar 3 persones per carrer. Les famílies que reservin un carrer pel seu grup bombolla, caldrà que el reservin amb dos o més usuaris, per tal que no coincideixin amb un altre soci i tinguin tot el carrer per a la família. SERÀ OBLIGATÒRIA LA RESERVA DE L'ESPAI AMB CITA PRÈVIA.

Recordem que la cita prèvia es realitza a través de l'app (si no hi teniu accés envieu mail a fitness@cntarraco.cat o passeu per la recepció del Club), telefònicament o presencialment. Per donar accés a tots els socis, no es podrà reservar més d'una classe al dia. Però sí es podrà alternar, les classes dirigides, amb la piscina i amb el gimnàs.

Demanem responsabilitat al soci i es prega que es faci un bon ús de les reserves per tal que tots els socis hi puguin accedir i que, si finalment no es pot assistir a l'hora reservada, es cancel·li amb temps la cita per donar espai a un altre soci. Les grades, al no tenir ventilació, romandran tancades.

Els socis també tindran classes dirigides a través de la plataforma virtual telegym.tv podeu demanar l'accés a fitness@cntarraco.cat

Recordem que és obligatori l'ús de la mascareta durant tota l'estada al Club i durant totes les transicions. Durant la pràctica esportiva a l'aire lliure no serà obligatòria, però sí recomanable. Mantindrem el control diari del control de la temperatura per accedir al Club.

Per a qualsevol consulta ens podeu escriure a info@cntarraco.cat i us atendrem al 977232084.

La Junta Directiva

Pdf > Horari activitats dirigides a partir del 10 de maig. Obligatori cita prèvia.

VI Tàrraco Aigües Obertes