15-10-2020

COMUNICAT ALS SOCIS

Davant el nou paquet de mesures restrictives a Catalunya per prevenir els contagis de la COVID-19, el Club Natació Tàrraco comunica que, a partir del divendres 16 d'octubre:

• L'horari de la instal·lació del Club continuarà essent com fins ara: de dilluns a divendres, de 06.00h a 22.00h; dissabtes de 07.00h a 14.00h i diumenges de 08.00h a 14.00h. Recordem als socis que cal que finalitzin la seva activitat esportiva (piscina o gimnàs) 30 minuts abans del tancament de la instal·lació, per tal de facilitar les tasques de neteja i desinfecció diàries previstes.
  • Les activitats dirigides de fitness seguiran amb aforament reduït al 50% i, per aquest motiu, cal que els socis/es s'hi inscriguin prèviament, a través de l'app virtuagym, presencialment o telefònicament. Cal ser puntual en l'hora d'arribada.
  • Al gimnàs també hi continuarà havent la limitació d'aforament del 50% i caldrà respectar la distància de seguretat del 1,5m.
  • A les piscines es permetrà un màxim de 3 persones per carrer, sempre respectant la distància i el ritme dels nedadors que comparteixin carrer.
  • Els vestidors i dutxes estaran oberts per a tots els socis, sense aforament marcat, però cal mantenir la distància de seguretat i fer breu l'estada als mateixos.
  • Totes les seccions esportives continuaran amb els seus entrenaments diaris, com sempre. Les competicions de natació, artística i triatló i, els partits de waterpolo programats, sí que s'han suspès durant 15 dies. Es demana, especialment als esportistes, que es tingui cura amb les distàncies de seguretat, l'ús obligatori de la mascareta i es vetlli pel control d'aforament als vestidors. Per a una millor prevenció, els esportistes NO podran deixar les bosses o motxilles a la recepció del Club.
  • Continuem amb normalitat els cursets de natació infantils, de dilluns a divendres i els dissabtes i, les classes de tennis taula, dimarts i dijous.
  • Com sempre, posem èmfasis en les mesures de prevenció establertes per prevenir els riscos de contagi i possibles rebrots: mascareta obligatòria (tret de quan es realitza activitat esportiva); ús del gel hidroalcohòlic i/o rentat de mans freqüent i la distància social. Des del Club, apel·lem a la responsabilitat personal dels socis per evitar nous contagis.
  • Està totalment prohibit accedir al Club a qualsevol persona amb símptomes de la Covid-19 així com aquelles que hagin estat en contacte amb una persona afectada, encara que tingui símptomes lleus, durant un mínim de 14 dies.

El Tàrraco sempre batega amb La Marató!

Desembre 2022

Els propers 13 i 29 de desembre, participa a les activitats solidàries que hem organitzat des del Club Natació Tàrraco.

El dimarts 13 de desembre, vine a la ZUMBA SOLIDÀRIA: tant si participes sempre a les nostres classes com si no, vine i gaudeix ballant amb nosaltres d'aquesta classe tan especial.

El dijous 29 de desembre, tens una altra cita solidària amb nosaltres: les X DE 100 SOLIDÀRIES. Vine a la piscina, i neda tantes de sèries de 100 com vulguis! Marca't un repte, i a nedar!

A més, disposem de tovalloles solidàries de La Marató, que podreu adquirir durant els propers dies a la recepció del Club. Al mateix temps, a partir del dia 13 de desembre trobareu una urna on hi podreu fer les vostres donacions solidàries.

El Tàrraco sempre batega amb La Marató.

21a COPA NADAL - II MEMORIAL ANTONI DURAN

26 de desembre de 2022

Neda amb nosaltres per sant Esteve i gaudeix d'una travessia tan singular com aquesta!