05-09-2020

COMUNICAT ALS SOCIS: A partir del 14 de setembre, incrementem activitats i horari

A partir del dilluns 14 de setembre, el Club Natació Tàrraco continua amb l'increment progressiu de les seves activitats:

• La piscina exterior es tancarà el diumenge 13 de setembre, fins l'estiu que ve. Només es podrà utilitzar per a les seccions esportives si ho creuen convenient.
  • Divendres 11 de setembre el Club romandrà tancat.
  • L'horari de la instal·lació del Club serà: de dilluns a divendres, de 06.00h a 22.00h; dissabtes de 07.00h a 14.00h i diumenges de 08.00h a 14.00h. Recordem als socis que cal que finalitzin la seva activitat esportiva (piscina o gimnàs) 30 minuts abans del tancament de la instal·lació, per tal de facilitar les tasques de neteja i desinfecció diàries previstes.
  • Les activitats dirigides de fitness s'ampliaran, per tal de cobrir més hores. L'horari està penjat a la pàgina web. Totes les classes de dirigides cal que els socis s'hi inscriguin prèviament, a través de l'app virtuagym, presencialment o telefònicament. Les classes tindran un aforament limitat. Cal ser puntual en l'hora d'arribada.
  • Totes les seccions esportives comencen les seves activitats, els esportistes seran informats pels seus entrenadors/es a través de correu electrònic i whattsapp. Es demana, especialment als esportistes, que es tingui cura amb les distàncies de seguretat, l'ús obligatori de la mascareta i es vetlli pel control d'aforament als vestidors. Per a una millor prevenció, els esportistes NO podran deixar les bosses o motxilles a la recepció del Club.
  • Aquagym, a partir del dia 14 de setembre, serà de 09.30h a 10.15h, de dilluns a divendres. Paulatinament, incrementarem les classes al migdia i a la tarda.
  • Es començaran a impartir els cursos de natació per adults per a socis i no socis en les hores següents: 06.30h, 08.15h, 16.00h i 20.15h.
  • Els cursets de natació infantils s'iniciaran el 16 de setembre, essent de dilluns a divendres a les 17.25h o a les 18.20h i, dissabtes i diumenges a les 10.15h o a les 11.15h.
  • La sauna romandrà tancada.
  • La Diada del Club, l'emblemàtica festa de les 24 hores de natació, qu enguany s'havia de celebrar els dies 18 i 19 de setembre, queda suspesa en la seva totalitat. Esperem que l'any que ve la gaudim de nou.
  • En aquesta etapa, cal que tots adoptem les mesures de prevenció establertes per prevenir els riscos de contagi i possibles rebrots: mascareta obligatòria (tret de quan es realitza activitat esportiva); ús del gel hidroalcohòlic i/o rentat de mans freqüent, distància social. Des del Club, apel·lem a la responsabilitat personal dels socis per evitar nous contagis.
  • Al gimnàs hi haurà limitació d'aforament i caldrà respectar la distància de seguretat del 1,5m. A les piscines es permetrà un màxim de 3 persones per carrer, sempre respectant la distància i el ritme dels nedadors que comparteixin carrer.
  • Els vestidors i dutxes estaran oberts per a tots els socis, sense aforament marcat, però cal mantenir la distància de seguretat.
  • Està totalment prohibit accedir al Club a qualsevol persona amb símptomes de la Covid-19 així com aquelles que hagin estat en contacte amb una persona afectada, encara que tingui símptomes lleus, durant un mínim de 14 dies.
  • És obligatori venir al Club amb mascareta, es podrà fer l'activitat esportiva sense i caldrà tornar-se-la a posar per marxar de la instal·lació. Caldrà passar igualment els controls de seguretat sanitària establerts pel Club: presa de temperatura i compromís de responsabilitat.

JUNTA DIRECTIVA

CN TÀRRACO