26-06-2020

COMUNICAT ALS SOCIS: A partir del 29 de juny, Inici de la represa a la normalitat al Club

Apertura de la piscina exterior d'estiu i inici de més activitats

El proper dilluns 29 de juny, en motiu de la represa a la normalitat, el Club Natació Tàrraco continua amb l'increment progressiu de les seves activitats i, en aquest sentit, aquest mes de juliol el Club ja cobrarà la quota íntegra a tots els socis i esportistes.

Remarquem que aquesta nova etapa, tot i la contenció de la pandèmia, ens obliga a tots a adoptar mesures de prevenció per prevenir els riscos de contagi i possibles rebrots. A partir d'ara, cal seguir les mesures dictades pel Govern de la Generalitat i que es basen en tres premisses bàsiques: el manteniment de la distància física interpersonal, el rentat freqüent de mans i l'ús de mascareta en els espais tancats.

Des del Club, apel·lem a la responsabilitat personal dels socis per tal de dur a terme correctament aquesta represa a la normalitat i evitar nous contagis.

El Club seguirà obert per als socis i nous socis en horari de dilluns a divendres de 08.00h a 21.00h ininterrompudament; dissabtes de 08.00h a 14.00h i diumenges de 09.00h a 14.00h. Es demana als socis que finalitzin la seva activitat esportiva (piscina o gimnàs) entre 15 i 20 minuts abans del tancament de la instal·lació, per tal de facilitar les tasques de neteja i desinfecció diàries previstes.

Obrim la piscina exterior d'estiu, amb un horari limitat per als socis: de 12.00 a 20.00h, de dilluns a divendres, dissabtes de 08.00 a 14.00h i diumenges de 09.00 a 14.00h. Durant els cap de setmana i festius de l'estiu, la piscina interior de 25m de competició, romandrà tancada. A partir d'ara no caldrà demanar cita prèvia a la tarda per anar a la piscina.

No hi haurà limitació d'aforament al gimnàs, però sí caldrà respectar la distància de seguretat del 1,5m. A les piscines es permetrà un màxim de 3 persones per carrer, sempre respectant la distància del 1,5m i el ritme dels nedadors que comparteixin carrer.

Els vestidors i dutxes estaran oberts per a tots els socis, sense màxim d'aforament, però marcant les distàncies de seguretat que estaran delimitades. La sauna i les grades interiors i exteriors romandran tancades.

Segueixen les classes dirigides de fitness amb monitor, en les següents hores: 09.00h, 10.00h, 18.00h i a les 19.00h. Els horaris estan penjats a la web i a la recepció del Club. Aquestes classes seguiran amb aforament limitat a 20 persones per tal de respectar la distància social i cal ser puntual en l'hora d'arribada. Per poder assistir a les classes caldrà demanar cita prèvia a través de l'app Virtuagym, telefònicament o presencialment. També continua el Running Club, els dilluns i dimecres a les 19.30h.

S'iniciaran les classes d'Aquagym, de dilluns a divendres de 09.00 a 09.45h. El material utilitzat es desinfectarà després de cada ús.

Els esportistes de les seccions incrementaran els entrenaments en grup. Els entrenadors de cada secció es posaran en contacte amb tots ells a través dels grups de whattsapp.

El dia 22 de juny el Club ha començat a realitzar els cursets intensius infantils d'estiu que seguiran fins el 10 de setembre; el dia 29 de juny començarà el Campus Esportiu; el 6 de juliol el Campus d'Iniciació a la Natació Artística i el Campus de Triatló. Totes aquestes activitats seguiran la normativa específica dictada per la Generalitat de Catalunya sobre Casals i Campus d'Estiu.

Està totalment prohibit accedir al Club a qualsevol persona amb símptomes de la Covid-19 així com aquelles que hagin estat en contacte amb una persona afectada, encara que tingui símptomes lleus, durant un mínim de 14 dies.

És obligatori venir al Club amb mascareta, es podrà fer l'activitat esportiva sense i caldrà tornar-se-la a posar per marxar de la instal·lació. Caldrà passar igualment els controls de seguretat sanitària establerts pel Club: presa de temperatura i compromís de responsabilitat.

JUNTA DIRECTIVA

CNTARRACO