27-04-2020

COMUNICAT ALS SOCIS

La situació actual de crisi sanitària impedeix, en les properes setmanes, l'apertura de les nostres instal·lacions esportives. En aquest sentit, la Junta de Govern del Club, en atenció a les famílies i socis de l'entitat, i gràcies als ajustos econòmics que s'han realitzat al llarg d'aquest mes d'abril, ha decidit aplicar un 30% de descompte a les quotes de socis per als propers mesos. Aquest descompte serà efectiu a partir de la quota del mes de maig i serà revisable mes a mes.

Aquest descompte no s'aplicarà a les quotes individuals d'esportistes de les seccions (natació, waterpolo, artística, triatló, judo i aikido) que ja tenen aplicada una quota de manteniment des del mes d'abril.

Atenent algunes demandes de socis, que la Junta agraeix, si hi ha algú que no vol que se li descompti aquest percentatge de la quota només cal que enviï un mail a info@cntarraco.cat o es posi en contacte amb el Club al telèfon 977232084, de dilluns a divendres, de 10.00h a 13.00h.

Junta de Govern

24 Hores de Natació

13 i 14 de Setembre 2019

Participa a les 24 Hores del Club!! Entrada lliure i gratuïta

V Tàrraco Aigües Obertes

7 de setembre de 2019

Reserva't el dia! El proper 7 de setembre, t'esperem a les platges de Tarragona!

Cursa Tàrraco La Mina

Maig 2018

Arriba la 20ena edició d'aquesta reconeguda CX Cursa Tàrraco - La Mina que aplegarà centenars de participants. Apunta't i gaudeix del recorregut!