27-04-2020

COMUNICAT ALS SOCIS

La situació actual de crisi sanitària impedeix, en les properes setmanes, l'apertura de les nostres instal·lacions esportives. En aquest sentit, la Junta de Govern del Club, en atenció a les famílies i socis de l'entitat, i gràcies als ajustos econòmics que s'han realitzat al llarg d'aquest mes d'abril, ha decidit aplicar un 30% de descompte a les quotes de socis per als propers mesos. Aquest descompte serà efectiu a partir de la quota del mes de maig i serà revisable mes a mes.

Aquest descompte no s'aplicarà a les quotes individuals d'esportistes de les seccions (natació, waterpolo, artística, triatló, judo i aikido) que ja tenen aplicada una quota de manteniment des del mes d'abril.

Atenent algunes demandes de socis, que la Junta agraeix, si hi ha algú que no vol que se li descompti aquest percentatge de la quota només cal que enviï un mail a info@cntarraco.cat o es posi en contacte amb el Club al telèfon 977232084, de dilluns a divendres, de 10.00h a 13.00h.

Junta de Govern

El Tàrraco sempre batega amb La Marató!

Desembre 2022

Els propers 13 i 29 de desembre, participa a les activitats solidàries que hem organitzat des del Club Natació Tàrraco.

El dimarts 13 de desembre, vine a la ZUMBA SOLIDÀRIA: tant si participes sempre a les nostres classes com si no, vine i gaudeix ballant amb nosaltres d'aquesta classe tan especial.

El dijous 29 de desembre, tens una altra cita solidària amb nosaltres: les X DE 100 SOLIDÀRIES. Vine a la piscina, i neda tantes de sèries de 100 com vulguis! Marca't un repte, i a nedar!

A més, disposem de tovalloles solidàries de La Marató, que podreu adquirir durant els propers dies a la recepció del Club. Al mateix temps, a partir del dia 13 de desembre trobareu una urna on hi podreu fer les vostres donacions solidàries.

El Tàrraco sempre batega amb La Marató.

21a COPA NADAL - II MEMORIAL ANTONI DURAN

26 de desembre de 2022

Neda amb nosaltres per sant Esteve i gaudeix d'una travessia tan singular com aquesta!