26-03-2020

COMUNICAT CLUB NATACIO TÀRRACO

Davant aquesta situació excepcional que estem vivint, provocada per la crisi sanitària del COVID-19, el passat 13 de març, la Generalitat de Catalunya va emetre la Resolució SLT/737/2020, on s'explicitava "el tancament de tota classe d'instal·lacions esportives, gimnasos i clubs esportius, tant de titularitat pública com privada" i, per tant, el Club Natació Tàrraco va haver de tancar les seves instal·lacions.

Sabem que ha estat un daltabaix per tots els nostres socis i esportistes que han vist com no podien entrenar ni continuar nedant o fent exercici. Per al Club, també ha estat un trastorn molt important, tan que ens hem vist en l'obligatorietat d'aplicar un ERTO per força major al nostre personal. Tota aquesta situació és molt dura per a tots, però necessitem el vostre compromís per tal que l'entitat pugui tirar endavant.

Per tot plegat, la Junta de Govern del Club ha decidit no cobrar les quotes de les activitats d'aigua infantils, nadons i adults (cursos de natació, aquagym, sincromàsters, iniciació a la sincro...), el judo i l'aikido infantil i els cursos de tennis taula del proper mes d'abril, entenent que aquestes classes i activitats no es podran dur a terme.

Així mateix i, en deferència a la confiança dels socis, propietaris del Club, tampoc es passaran les quotes de les taquilles, ni els entrenaments de les seccions esportives de Natació, Natació Artística, Waterpolo, Triatló, Aikido i Judo Adults.

Som una entitat sense ànim de lucre i declarada d'utilitat pública pel nostre ensenyament de l'esport base. Malauradament, la situació econòmica del Club no permet deixar de cobrar la quota de soci, ja que no podríem garantir la supervivència de l'entitat. La instal·lació estarà tancada, però és imprescindible mantenir el tractament i el filtratge de les piscines, la climatització del centre i continuarem tenint despeses estructurals i de certs proveïdors.

D'aquesta manera, a l'abril només es cobraran les quotes de soci. Per tal de vetllar per l'economia de les famílies, si l'estabilitat financera ho permet, l'estalvi que es pugui produir de la reducció de costos d'aquests dies, es podria repercutir a les quotes dels socis.

En aquests moments tan complicats, us agraïm la vostra confiança i fidelitat envers la nostra entitat que enguany complirà 57 anys, ensenyant a nedar a nens i nenes del territori i promovent l'esport base al Camp de Tarragona. Sense tots vosaltres, això no hagués estat possible. Volem que continueu al nostre costat per seguir fent gran, la història i la trajectòria del CN Tàrraco.

L'equip del Club continuarà igualment treballant des de casa, oferint entrenaments i rutines als nostres esportistes i classes dirigides i exercicis als socis, a través de plataformes virtuals i a les xarxes socials.

Estem segurs que tot tornarà aviat a la normalitat i farem esport plegats una altra vegada. Gràcies per la vostra comprensió i compromís amb l'entitat.

Junta Directiva

Pdf > SAPS QUI SOM? T'ho expliquem