Actualitat

Notícies

11-02-2019

NOVA ACTIVITAT: Tabata a l'aigua!

Ara, portem el Tabata a l'aigua!

El Tabata aquàtic consisteix a realitzar sessions d'entrenament intens per intervals i té com a objectiu realitzar el nombre màxim de repeticions possibles durant 20 segons de cada sèrie d'exercicis.

• El creador del Tabata és el japonès Izumi Tabata i el va crear per maximitzar el rendiment dels esportistes d'elit, el que el converteix en la disciplina perfecta per aconseguir un cos de somni.

• Per a realitzar la rutina Tabata és important fer els exercicis breus, però a nivell intens. Per exemple, fent 8 exercicis durant 4 minuts cadascun en total, repartits en sèries de 20 segons cada un i descansant altres 10 segons. Repetirem cada grup d'exercicis 8 vegades.

• Per assegurar-nos que progressem en cada entrenament de Tabata principiants. Anotarem el nombre de repeticions que fem en cada exercici de 20 segons. Si veiem que el nombre de repeticions augmenta amb el temps, és que estem progressant, i en conseqüència, el nostre rendiment físic. Però per fer-ho, hem d'assegurar-nos que executem la tècnica de cada exercici correctament, no hem de fer-ho de qualsevol manera perquè perd l'efectivitat de l'exercici i podem lesionar-nos.

BENEFICIS:
• Augmenta la capacitat pulmonar
• Crema gran quantitat de calories
• Resultats en menys temps
• Tonifica i defineix els músculs
• Millora la capacitat cardiovascular
• Millora la resistència física
• Redueix la sensibilitat a la insulina

Un dels avantatges del Tabata cardio és que qualsevol exercici pot formar part dels exercicis Tabata. Però nosaltres sempre recomanem no fer aquells exercicis que se centren en un sol múscul en concret o que són molt complexos d'executar. Per poder fer el màxim nombre de repeticions possibles fàcilment i fer treballar tot el cos alhora.

Per no sobrecarregar el cos i fer que treballi massa, cal respectar els dies de descans, per la qual cosa no es recomana entrenar Tabata cada dia, ja que és una disciplina molt exigent.

Una altra dada a tenir en compte és no aixecar més pes del que som capaços, per evitar possibles lesions.
Si mai has fet aquest tipus d'entrenament, no et preocupis, podràs anar descobrint la disciplina i avançar a poc a poc.

Recorda també, que has de hidratar bé, abans, durant i després dels exercicis de Tabata.

Aquesta activitat entra dins la quota del soci.

 

. CNTàrraco

. CNTàrraco

 

 

 

 

Activitats

Descobreix les nostres activitats dirigides

Degut a la pràctica multidisciplinar de les diferents seccions i activitats, el Club Natció Tàrraco disposa de diferents piscines i espais que cobreixen les necessitats de totes elles.


 

 

 

Esdeveniments

Participa amb nosaltres

El Club Natació Tàrraco organitza diversos esdeveniments al llarg de l'any. Anima't, apunta't i participa.


 

 

 

24 Hores de Natació

13 i 14 de Setembre 2019

 

Participa a les 24 Hores del Club!! Entrada lliure i gratuïta

 

 

V Tàrraco Aigües Obertes

7 de setembre de 2019

 

Reserva't el dia! El proper 7 de setembre, t'esperem a les platges de Tarragona!

 

 

Cursa Tàrraco La Mina

Maig 2018

 

Arriba la 20ena edició d'aquesta reconeguda CX Cursa Tàrraco - La Mina que aplegarà centenars de participants. Apunta't i gaudeix del recorregut!

 

 

 

Col·laboradors

Entitats i Empreses col·laboradores

Coneix els col·laboradors actius del Club Natació Tàrraco.


 

Ajuntament de Tarragona

Diputació de Tarragona

Mediaframe Producciones S.L.

ASISA

Estudiar es fàcil

Autoescola Sabta

Cambridge English Center

Aquopolis

viascass