Actualitat

Notícies

10-11-2016

Sortida als Ports i visita a la Fageda del Retaule i la seva catifa daurada pròpia d'aquesta època

El proper dissabte 19 de novembre, vine a una nova ruta amb el Tàrraco!

Vine a gaudir del recorregut circular molt muntanyenc amb vistes espectaculars, visitant el Teixet, la Fageda del Retaule, el Faig Pare i el Pi Gros. Total del recorregut és de 16 Km que comportarà amb parades 6 a 8:30 hores de caminada i 4 hores de cotxe, total 10 a 12:39 hores.

Sortirem a les 07h del pàrquing de la rotonda del cementeri, dificultat baixa - mitjana desnivell 600m. Qui vulgui venir s'ha d'inscriure a la recepció del C. N. Tàrraco. Recorda que pots venir amb la teva mascota!

Tarragona → Autovia Hospitalet de l'Infant → Autopista Amposta → La Sènia ( Autopista fins Alcanar - Ulldecona) → Carretera de la Pobla de Benifassà →passat el pont del Pantà d'Ulldecona → agafa una pista a la dreta → remuntarem el Barranc de la Fou → fins arribar a la casa forestal a uns 8 Km. Deixant els cotxes el viatge es tardat unes 2:15 hores.

Al costat de la casa forestal es veu l'indicador PR 85 → Es baixa el Barranc del Fou i es travessa → Es puja el Barranc Tàbac i a la dreta es troba PR 82 seguim pel PR 85 → Es continua cap a l'esquerra i es troba un corriol a la dreta fins al Pou dels Plans → es retorna al PR 85 → a la dreta un sender que porta Teixet → es retorna al PR 85 → es troba una pista seguirem per l'esquerra → Fageda del Retaule en la seva catifa flonja i daurada → en una reconada a l'esquerra es veu el Faig Pare de mes 250 anys i amb 26 metres d'alçada → Font Reteu-la → deixem la pista i continuant per un sender a l'esquerra hi trobem de seguida el Pi Gros de la Vallcanera ( és un pi negre de 4,6 m de perímetre i 33 m d'alçada, d'uns set-cents anys) → Font del Teix → casa forestal.

Per a qualsevol dubte contacteu amb molivac1@gmail.com o xec@hotmail.com

NOTES: Cal anar ben calçat, portar una cantimplora amb aigua, l'esmorzar i el dinar. També es recomana una protecció per al cap, per si fes sol, un impermeable, en cas de pluja i roba d'hivern.
Mireu sempre el correu el dia abans. Si hagués amenaces de pluja. S'anul·laria l'excursió.

Pdf > Clàusula exoneració responsabilitats

Pdf > Sortida als Ports

ELS PORTS. CNTàrraco

Activitats

Descobreix les nostres activitats dirigides

Degut a la pràctica multidisciplinar de les diferents seccions i activitats, el Club Natció Tàrraco disposa de diferents piscines i espais que cobreixen les necessitats de totes elles.

Esdeveniments

Participa amb nosaltres

El Club Natació Tàrraco organitza diversos esdeveniments al llarg de l'any. Anima't, apunta't i participa.

24 Hores de Natació

13 i 14 de Setembre 2019

Participa a les 24 Hores del Club!! Entrada lliure i gratuïta

V Tàrraco Aigües Obertes

7 de setembre de 2019

Reserva't el dia! El proper 7 de setembre, t'esperem a les platges de Tarragona!

Cursa Tàrraco La Mina

Maig 2018

Arriba la 20ena edició d'aquesta reconeguda CX Cursa Tàrraco - La Mina que aplegarà centenars de participants. Apunta't i gaudeix del recorregut!

Col·laboradors

Entitats i Empreses col·laboradores

Coneix els col·laboradors actius del Club Natació Tàrraco.