4 Platges i 1 ciutat per completar un repte apassionant i a l'abast de tothom, la Tàrraco Open Water. Aquesta prova busca a través d'un circuit que voreja i travessa les 4 platges que formen part de la ciutat de Tarragona (Platja Llarga, Savinosa, Arrabasada i Miracle) viure l'experiència de la natació d'aigües obertes.
Tanmateix, l'esdeveniment comptarà amb altres circuits de menor dificultat per tal d'aproximar la natació d'aigües obertes a tots els nivells i fomentar la pràctica d'aquest esport amb un caràcter més social. Es realitzarà la travessa infantil destinada a categories de menors de 14 anys i per a persones amb capacitats diverses amb una finalitat més integradora. Aquesta travessa estarà localitzada a la Platja del Miracle amb una distància 0,8km.
Recorregut Travessia gran:
Inici: a les 10.00h .Sortida des de la platja Llarga i arribada a la platja del Miracle: 3.200 mts.
Preu: 12 €
Recorregut Travessia petita:
Inici: a les 11.15h. Sortida des de la platja del Miracle i arribada al mateix lloc: 800 mts.
Preu: 8 €
INSCRIU-TE A LA II OPEN WATER!
Si vols participar a la Travessa Gran, 3.200 metres, inscriu-te aquí
Si vols participar a la Travessa Petita, 800 metres, inscriu-te aquí
Degut a la pràctica multidisciplinar de les diferents seccions i activitats, el Club Natció Tàrraco disposa de diferents piscines i espais que cobreixen les necessitats de totes elles.
El Club Natació Tàrraco organitza diversos esdeveniments al llarg de l'any. Anima't, apunta't i participa.
Coneix els col·laboradors actius del Club Natació Tàrraco.